"Mám skvělý nápad! Název už také mám. Tenhle článek napíši! Je to super!..."
Druhého dne ráno. 
"Sakra, co že to bylo...?"


Stává se mi PRAVIDELNĚ, že moje krátkodobá paměť zkrátka připomíná mozek Homera Simpsona s opičkou a činely.
Zrovna včera večer jsem usínala a přemýšlela... (kéž bych si byla schopna vzpomenout, nad čím), ale bylo to zkrátka super a vypadl z toho název PRO NĚCO. Skvělý originální název! A k tomu mě napadl téměř celý úvod! A vite co? Kdybych to nezapomněla, byl by to super originální článek.
Místo toho celý den sedím na místě, kde včera a snažím se vybavit, na co že jsem to sakra myslela?

Pomalu to vzdávám a smiřuji se s tím, že vydám článek, kde si pobrečím nad ztrátou tak cenné informace k novému příspěvku, a tak je tady.

Důvody, proč to člověk jako já zapomene? No, tak tady je máte:

1. Jsem prostě v peřinách už fakt líný prase, abych koukala do telefonu a psala si to do poznámek,nebo vstala a zapsala to na kus papíru, nebo snad zapínala počítač, TO PŘECE NEZAPOMENU! (A stejně to vždycky udělám stejně a zapomenu)!
2. žádná dvojka není!

No, tak jsem Vás opět připravila bezduchým příspěvkem o pár minut.

Ta paměť je fakt zlo..

No, tak asi snad jen krásný zbytek dne, moji milí čtenáři.

Kerol

1 Komentáře