Vím, že je konec října, ale i tak si myslím, že jsem měla v září prima úlovky, a tak se o ně chci podělit.




Od konce léta jsem zatím moc času na čtení neměla. Měla jsem vypůjčené knihy, které jsem stále nestihla dočíst a přesto jsem zavítala do knihkupectví a sáhla po několika dalších kouscích.

Napřed napíši, že cíleně jsem vyhlížela některé knihy, a tak jsem pro ně při první možnosti zamířila:



DIVOKÁ PÍSEŇ
VICTORIA SCHWAB

 

 


"Zrůdy a zrůdičky velký i malý, vás by si dětičky, k večeři daly."

Jedná se o fantasy knihu, kde hlavními hrdiny je August a Kate.
Údajně připomíná převyprávění Romea a Julie. Spojitost tam je v "zakázané lásce". Vyskytují se zde monstra a zrůdy, o kterých jste v dřívějšku neslyšeli. Kniha je čtivá, i když na začátku trochu prokousávající. Myslím si však, že pokud jsi fantasy nadšenec, že tuto knihu oceníš.





 

PLÍSEŇ
SIRI PETTERSEN


 

"Značku pro tebe, když mě vytáhneš!"

Věta, která je pro tuto trilogii úsměvná. Píši trilogii a přitom tu mluvím jen o jedné knize, proč?
Jedná se o druhý díl trilogie Havraní Kruhy, kdy toto dílo s bizarním názvem navazuje na celosvětově známou Fantasy Ódinovo dítě (recenzi na tuto knihu najdete ZDE). Při dočtení prvního dílu jsem neotálela a vyrazila koupit tuto knihu s očekáváním, neboť díl první mě nadchl. A víte co? JE JEŠTĚ LEPŠÍ! Názory se můžou rozcházet, ale pro mě kniha je ještě o 30% zajímavější, než předchozí. Vyskytující se některé scény mě skoro rozplakaly, některé zrychlí tep a nedokážete se od stránky odlepit s očekáváním, jak to dopadne. Siri tedy nezklamala a dokonce plní nadočekávání. Teď už jen odpočítávat dny do uvedení třetího dílu do regálů.



ŠEST VRAN
LEIGH BARDUGO



 

"Jste vyděrač-"
"Obchoduji s informacemi."
"Mistr švindlu-"

Tato kniha udělala v knižním světě "Haló!". Zachybovala bych, kdybych se této knížce vyhnula obloukem a jakožto fantasy čtenářovi by tato kniha ve sbírce neměla chybět. Zatím mě její četba čeká a protichůdné názory mě dost zaráží. Jsem tedy dost zvědavá, se kterým se ve finále ztotožním.





Dále jsem čirou náhodou narazila na (pro mě) dost zajímavě vypadající knihy.
 


EON
ALISON GOODMAN


 

Kniha vypráví o 12 letém Eonovi, který musí podstoupit náročné studium, které vyžaduje osvojení dvou schopností, a to šermu a dračí magie. Fantasy ve stylu čínské mytologie, kdy Vás spisovatelčin způsob vyprávění doslova pohltí.


VIOLET EDEN - OBJETÍ
JESSICA SHIRVINGTON


 
Kniha, u které nemusíte přemýšlet.(No, i když občas tam je pár zádrhelů, nad kterými jen kroutím hlavou). Začátek pro mě byl trošku mučivý (být mi čtrnáct, asi bych to ocenila o něco víc a reagovala na to jinak). Dost mě mrzí, že když už jsem se začetla, že se v knize vyskytují časté překlepy, nad kterými se čtenář nejspíš pozastaví a vypadne tak z toho rozjetého/rozečteného vlaku. No, asi si udělejte každý obrázek sám.


Co váš výběr knih za poslední týdny?
Nějaká supr čupr k doporučení?

0 Komentáře